Melike_21 Kullanan var mı en son siparişimi PTT kargo ile vermeye çalıştığım zaman sözleşme bitti demişti yenilendi mi acaba şuan versem verebilir miyim bilen varsa cevaplayabilir mi?
Birbahargunu Melike_21 ben iki gün önce MNG ile yolladım ama seçeneklerde PTT de vardı daha önce ptt ile gonderiyordum