Edaozy canım bana lazım olan 40 gün sadece sorumlu amirime gittim al dedi doktorlar vermiyor kafayı yemelik diyorum amirim izin verdi doktorla konuş dedi o bizi ilgilendirmez diyo bi 40 gün alıcam nasıl sorun oldu anlatamam gerçekten ihtiyacım var izin hakkım yok rapor hakkımıda kullanamam ilk 1 yıl izin hakkım olmadığı için zor durumda kaldım ya