Crnryyn01 Merhaba , 31+2 haftalık hamileyim. Karnımda arada bir sertleşme oluyor baya bir sertleşiyor sonra yumuşuyor. İnternetten de baktım yalancı kasılma olabilir diyor. Doktora gidicem randevu günüme daha var o yüzden böyle bişey yaşayan var mı ?
Gmz5560 Crnryyn01 evet yalancı kasılmalar soluna yat dinlen gecer zaten o kasılmalar sıklaştıgı zaman dakika tutman gerekiyor ne kadar sıklıkla kac dakikada 1 kasiliyor diye ben o sekilde anlamıştım dogumumum basladidini doğuma yaklastigin için rahmin kendini hazırlıyor doğuma
Tugraseda Crnryyn01 bende bu durum erken haftalarda başladı. 30lu haftalardan önce normal kabul etmeyiz erken doğumu tetikler diyerek progestana başlattı doktor beni. Hala kullanıyorum 28+4üm ve hala dediğiniz gibi kasılmalarım oluyo
_gulumm sselinn bende arada yaşıyorum ayji durumu bı sure sonra geçiyor ama göğüs altımda toplanıyor bebek taş gibi oluyor sonra geçiyor . Bezen de karnımı oksayinca oksadigim tarafta toplanıyor
Nurkcy Crnryyn01 Benim de o haftalarda sık sık oluyordu 33. Haftamda kontrole gittiğimde alttan muayene etti rahim kısalığı gördü erken doğum riski var demişti serum, iğne ilaç derken yatarak 37 oldum.. eğer çok sık oluyorsa günde 10 un üstüne çıkıyorsa görün bi yalancı kasılmalarda olabilir tabi ki.. Ama riske atmamak lazım.. Erken doğum riski görülünce ciğer geliştirici yapıyolar çünkü bebiş için önlem amaçlı..
Amineazra Crnryyn01 benimde o haftalarda oldu her ihtimale karşı nst yaptı sancı çıkmadı sonra alttan muayene yaptı rahim ağzı uzunluğu normaldi magnezyum verdi. Ara ara yine oluyor haftaya kontrolüm var bakalım gidince tekrar soracağım
Minis122 Crnryyn01 ben 33 haftadam beri cekiyorum 36+3 oldum. Hala var ama iyice artti. Suan sancidan ölüyorum
Minis122 Amineazra hareketleri bazen iyi bazen cosmus durumda canimi yakiyor ciger gekistirici yaptildiginda azalmisti suan icin iyi. Bana gore ama kasilmaalrim cok fazla. 12 gun var sezeryan olmama bakalim beklicekmi o zaman kalcamda kadiklarimda agrim.cok. Kadilmalarimm oluyor bi anda toplaniyor biryere
Minis122 Amineazra hareketi azaldigini hissedersen dirt ustu yatin biraz elinizde rahatsiz edin. Sola fonun. Av karninada cok oynamiyor bebek nts girdigimde hep ac olunca hareketsiz biyir ebeler falan
Amineazra Minis122 hm anladım bende dediğiniz gibi yapıyorum sabah ve akşam hareket ediyor sadece ya da sadece sabah. Aynı dediğiniz gibi benimde sertleşme oluyor arada bir ve kalça ağrısı da olabiliyor bazen
Muhkub60 Bn 27+3 haftalığm 19 dan beri kasılmm oluyo kaç farklı doktora gittim rahim ağzı uzunluğu na bakıyolar iki kere nst bağlndım 21h da ve 26h da 19/21 arasında çıktı sancı yok dediler. Bnm ilk gebelk 6 aylık doğdğu içn zaten en başından beri progestan alıyorum günde 1 ve 2 kezde magnezyum alıyorum ama kasılma oluyo yine de. Sayıyorum günde 10 dan fazla olursa sıkıntymış. Öyle olduğu zamnda oldu direk acile gitmiştim. Serum feln aldım iki üç kez. Bide bnm bâzen suyum çoğalıyor doktor su fazlalığı kasılma gerginlik yapar dedi. Gergin ve acı hissedince suyumun çoğladğınuçj anlıyorum. Mesela bugün yine bi acı sertlik var ama. Pazartesi Kontrol normaldi. Devmlı değişiyor sanırım😏
Elif949494 Ulvana valla kendi kendine geçmesini bekliyorum ama farkettim de stres altındayken daha çok kasılma oluyor