Alaska97 Hamileliği 3. Haftamda öğrenmiştim şu an 4+6 sizce doktora gitsem kese gözükür mü yoksa erken mi acaba? Çok merak ediyorum ve endişeliyim
koalamom_ Alaska97 kişiden kişiye değişiyor sanırım beta değeriniz 1500 lerde vajinal ultrason 3000 lerde katından ultrasonla görülebiliyor diye biliyorum
Rozii Alaska97 ben 4+4 de karından ultrason ile keseyi gördüm 6+3 de de bebeği gördüm kişiden kişiye değişen bir durum keseyi ve bebeği daha geç görenlerde oluyor bu konuda stres yapma her gebelik farklıdır
Alaska97 gocebeanne dün gittim 5+4tü yani gittiğimde kese göründü 10 gün sonrası icin de kalp atışı icin çağırdı dün çok az bir kanamam olmustu onu da sordum bir problem yok dedi dupbaston verdi
Elif380 @gocebeanne ben adet tarihine göre 6+3 oldum ama 5 haftalık dedi doktor sadece kese görünüyor dedi