asena99 Kızlar ben 2019 da oğlumu doğurdum dosya falan açmıştı doktorum onunla gidip geliyordum fotoğraflarını tahlilleri hep oraya koyuyordum. Bu sene vermiyorlar mi artık 16 haftalık hamileyim dosya vermediler
Merveozl Hiç bi dosyam kağıdım hiç bişeyim yok sadece detaylı ultrason kağıtlarım var onlar da başka hastanede yapıldığı için
asena99 Teşekkür ederim kızlar daha önce verdikleri için sormak istedim demek ki her devlet hastanesi aynı
hasret80 Bende devlete gidiyorum vermiyor babada dosya vekan yapılan işlemler zaten e nabizdan gözüküyor