Cigdembebisim1 İlk 38+4 de doğdu.
İkinci 39+2 de doğdu hiç sancı yaşamadım su gelme olayı da olmadı . Hatta doguramayacağm galiba diyordum kendi kendime 🤭
Rutin kontrol de doktor artık 39 u geçmişsin bir bakalım dedi o an öğrendik 5 cm olduğunu o ana kadar da ağrı vs hissetmedim. Doktordan çıkıp eve geldikten sonra hafif ağrılarım başladı. Bu kontrol için gittiğim doktor ilçedeydi. Merkeze gitmek için hazırlandım yolda adet ağrısı gibi vurmaya başladı merkezde acil de 6.5 cm olduğunu söylediler. Hemen doğuma aldılar zaten 1 saat içinde de doğdu .
Aralarında 2 yaş var daha doğrusu tam 23 ay 😅