Kızlar ben üç yıllık evliyim bebeğim hiç olmadı polikistik over hastasıyım.İlaçsız adet olamıyorum.Türkiyenin iyi doktorlarından birine gittim. Bana sağlık açısından gebe kalmama engel bir şey olmadığını kilo verirsem kendiliğimden hamile kalabileceğimi söyledi fakat eşinde bir problem yoksa diye. Fakat eşim test verdi toplam sperm 19 milyon ileri hareket 0 morfoloji 0 çıktı. Bu şekilde olan var mı? Nasıl bir yol izlenildi sizlere. Aşılama veya tüp bebek yapıldı mı ?