1 yıl 8 aydır da ben deniyorum🥲Çok yıprandım desem az kalır)) O kadar çok müayenelerden geçtim ki, eşim de geçti. Hiç bir şey yok, ama olmuyor da.. Tüplerim bağlıydı nisanda onları açtdırdım, fizyoterapi filan ne ararsanız yaptırdım. + pcos da var ama yumurtalarım gelişiyor kendiliyinden çatlıyor. Sorun ne nerde anlayamıyorum. Bu ay hiç umudum yoktu doktorum çok ısrar etdi klomen kullan yumurtalar büyüsün çatlatma yapalım diye, hiç istemiyordum ne klomeni kullanmak ne de doktora gitmek. Adetimin 5-ci günü doktora gitdim yumurtalarıma baktı klomeni kullan dedi. 5 gün kullandım. Daha sonra da gitmeliydim yumurtalıklarıma baktırmak için, o kadar yoruldum ki gitmedim, gidemedim… Daha sonra kurban bayrami tatili filan, sonra annem israr etdi klomeni kullandın dedu birden kist yapar git baktır yumurtalarına, gitdim. Hiç umut yok hiçbirşeye zaten şimdi de yok, 17-ci günümde yumurtamın biri artık çatlamışdı biri de gelişmekte idi. Doktorum dedi bu ay çatlatma iğnesi olmadan çatladı bu da iyi sonuç filan ama, ben artık ümit edemiyorum. Bu ay tamamen boş verdim. Ama şimdi adete 4-5 gün kala yine stres yaptdım yine test yine negatif. Söz vermiştim kendime bu ay asla test yapmıycam ama yumurtam çatladı hani bi umut dedim🤦♀️Pazar günü adet vaktim, bedenimde şişlik var, qaz var, arabir göğüslerim ağrıyor, akıntı hala devam ediyor, bel ağrıları ara sıra oluyor, gece yatmadan önce bi kaç gündür mide bulantısı oluyor, bütün bunlar hem adet hem hamilelik belirtisi ve kafam çok karışıyor. Çok uzun yazdım biliyorum ama hanımefendi nasılsınız diye yazınca hani derdim açıldı birden…