Serraats merhaba bende aynı durumu yaşadım 5 veya 6 haftamda kahverengi lekelenmem başladı doktora gittim dusuk teklikem olduğumu söyledi tup bebek ile hamile kaldım ben progestan vs baştan beri kullanıyordum zaten ilk lekelenme görünce doktorum igne verdi 1 kere yaptırdım hiç iş yapmadım annem geldi yardim etti ben tek tuvalet için kalktım tekrar kontrol için gittiğimde düşük riskimin olmadığını söyledi doktorum ama lekelenmem devam ediyor 9.haftada şükür lekelenmmemde bitti şuan 10+2 yiz hersey yolunda şükür kötü düşünme sürekli yat ve dinlen iş yapma bırak kirlensin evin yardıma gelebilecek biri varsa Bi süre yardıma gelsin sana annen kaynana vs