Gizemsongul Belki biliyosunuzdur dün post açmıştım sancim vardi hastaneye gittim yatis verdi dogum baslamis nstde kasilma sanci var ve 1 cm acikligin var suni sanciyla 6 7 saate dogurursun dedi. Kabul etmedim imza atip çıktım. Evde kendi kendime biseyler yapmaya calisiyorum squat yapiyorum sicak duş alıyorum yuruyorum merdiven cikiyorum vs. sancilarim zaman zaman artiyor ama doguracak kadar degil 😔 bana dua edin nolur dogurmak istiyorum afedersiniz ama lavaboya bile oturamiyorum
Melhaercan Gizemsongul en çok yaptığın şey comel kalk olsun çok faydası oluyor bide sıcak suya oturmayı denednmi canım
Gizemsongul Melhaercan suya oturdukca afedersiniz lutfen yanlis anlamayin lavaboya çıkamıyorum. Çok canım acıyo 😔
Ayseguls 38+1 im dün 1 cm açılma var dediler. Valla ben de evde hurma yiyorum. Çömel kalk squat hareketleri yapıcam. Sıcak yada ılık suya oturun diyorlar. İlişkiyi öneriyorlar başkaa bele ve göbeğe hafif masaj ve göğüs uçlarına masaj yapın yazıyordu zeytinyağı ile.
Gizemsongul Ayseguls bende 38+1 im canim iliski banada önerdiler rahat olmadigim icin esimde korkuyor