Elitopatra25 Hareketlerini hep sol tarafta hissediyorum neden hep bi tarafta hissediyorum sizler her yerdemi yoksa tek bı yerdemi hissediyorsunuz
sselinn Elitopatra25 benim de öyleydi. Kasıklarım bile soldan ağrıyordu. Hatta solda hissedersen erkek demişlerdi. Gerçekten öyle oldu
Yenibirii Elitopatra25 benimde hep solumda veya mesanemin üzerinde tepinirken hissediyorum😂 bizimki kız😅🌸
Elitopatra25 Yenibirii benidme hep solda diyorum başka yerlere niye gitmiyor acaba onu kafaya takmaya başladım bende mi acaba sadece böyle benim prensesim olucak inşallah 🤗
Elitopatra25 esraEb evet benimki solda kız 😄peki siz solda da hissediyormusunuz hep bı yerdemi yoksa sadece sagdami
Yenibirii Elitopatra25 26+6yiz bugün. Genel olarak solumda hissediyorum ama artik heryerime tepinmeye basladi bugun gögüs altima tepiyordu mesela 😂 bi sag tarafta cok hissedemiyorum, solu seviyor bizim miniş
esraEb Elitopatra25 benim zorumla sola geçiyor 😄sola dönük yatıyorum sadece o zaman solda. Döndüğüm gibi hemen sağa geçiyor 😄 kendi isteği ile çok nadir sola geçiyor