seymaklc44 Merhaba kızlar bugün ultrason için hastaneye gittim ve çok küçük olduğu için gözükmedi. Doktorum bana sağlıksız olabileceğini söyledi. Moralim çok bozuldu😢
mavilikler7 seymaklc44 merhaba doktorunuz biraz saçma konuşmuş. Geç döllenme de olabilir. Başka doktora gidin hemen ve doktorun yanına gittiginiz de tuvaletiniz olsun idrara sıkışık gidin çok daha rahat gözüküyor kese geçmiş olsun inşallah rabbim nasip eder.
seymaklc44 Bugün başka bir doktora gittim ve çok iyi bir şekilde ilgilendi. Kötü birşey olmadığını söyledi. Çok mutlu oldum.