Selam kızlarr. Bizim bebişimiz bazı günler hareketli bazı günler daha durgun oluyo. Hafta ilerledikçe tabi insan tedirgin oluyo. Bugünde sakin günlerinden biri. Doktorumla görüştüğümde hareketlerini say 2 saatte 20 kez hareket etmesi lazım dedi. En ufak hareketi bile say dedi. İlk defa hareket sayıcam 😂 sayıyorum ama doğru sayıyo muyum bilmiyorum. Size de bi sorayım dedim. Hiç böyle saydığınız oldu mu?