Dün nst de az bir sancim çıktı doktor tekrar nst yapalim doğum başlamış olabilir dedi. Tekrarladı bu sefer daha fazla sancim çıktı. Alttan muayene etti ama hiç acilmam yokmuş. Bunlar yalancı sanciymis suan evde bekliyorum. Açılmayı hızlandıracak şeyler yapıyorum. Korunmasız ilişkiyi denedik akşam sabah kalktığımda yerimde duramıyordum ağrıdan ama şuan pek birseyim yok. Herkes bebişi soruyor bizde doğsun istiyoruz. 40+3 teyiz suan. Sizce ne zaman gerçek sancılar başlar? Kayınvalidem bayramin son gününden beri bende kalıyor ha doğdu ha doğacak diye. Son günler bunaltmaya başladı beni de strese sokuyor gelicekse gelsin deyip duruyor. 😣 hurma da yiyiyorum her gün 7 tane. Başka ne yapabilirim doğumun başlaması için yardımcı olur musunuz???