Kızlar merhaba hamileliğin 4.ayındaydı sanırım decavit, d vitamini ve demir ilacı kullanmaya başladım bir süre sonra bende çarpıntı başladı doktorum da ilaçların hepsini bıraktırdı 33.haftamda doktorum içmek istersen içebilirsin dedi bende 6 temmuzdan beri tekrar başladım bu ilaca sadece decavit içiyorum ama şuan göğüsüm de sıkışma ve batma hissi oluyor decavitten dolayı olabilir mi yoksa başka bir sorun mu vardır?