Anne-22 ayy ben sana soylimm. Oyle hapur hupur goturursun. Gecen esim almsti 4 tane..mangoyla karistirmis ,🤣🤣🤣 bnmde icim acidi dedm nasl ycem bunlari tadi yok bseyi yok cope gidicek falan. Limon ve tuzla denedim ama yok en fazla 1-2 dilim yeniliyor oyle. Bi aksam ekmek arasi yaptim domates peynir zeytin biber vs flan. Dur şu avakoduyada ataym icine dedm yeminle var ya gram tadini almadim. Sonra yarim kalmsti onuda koydum ekmegin icine tekrar o sekilde bitirmistim. Valla boyle anlasilmiyormus tadi, o zman ben surekli alir yerim avakadoyu boyle dedm. Sizde oyle deneyinnnnn