1ayparcamvar Doğum yapalı 2 ay oldu fakat hem krengi kırmızı gibi akıntım oluyor hemde vajinamda ağrı , nedeni ne olabilir normal mi bu durum , normal doğum yapan anneler yardımcı olur musunuz? Bu arada dikişim de var alttan o yerlerde ağrıyor
cennetinsusu 1ayparcamvar Hiç jinekoloji muayene oldunuz mu? Bana normal gelmedi çünkü dikiş yerlerinizin iyileşmesi lazımdı
1ayparcamvar cennetinsusu ilk doğum yaptığım zaman gitmiştim karnımdan ultrasonla baktı iyi herşey dedi
cennetinsusu 1ayparcamvar Hımm ama ağrıması normal gelmedi bana açıkcası tekrar bi randevu alıp gidin isterseniz.