Selam arkadaşlar … bugünden itibaren uygulamaya göre son 99 gün kalmış doğuma … ama ben kendimi hiç hazır hissetmiyor ve çok korkuyorum … belli bir doktorum yok hem özelde hem devlette kim denk gelirse ona gidiyorum .. Doğum nasıl olacak ? nerde olacak ? Sonrasında nolacak ? Öncesinde nolacak diye düşünmekten kafayı yicem.. malum sayılı gün çabuk geçer derler 😔😔😔 ne yapacağımı hiç bilmiyorum çok panik yaptım ..