Merhaba arkadaşlar.. bugün doktorumuz ile sezaryen için güne karar verdik. Bebeğim o tarihte 38+4 günlük olacak. Şu an 3150 gram. Daha önce geçirmiş olduğum bir ameliyat sebebiyle zorunlu sezaryen karar verildi. Bebeğimin gelişimi güzel olur inşallah o tarihe.. Gün belli olunca biraz duygusallaştım açıkçası 🥹 sizler kaç haftalıkken sezaryen oldunuz?