Valla bnmde ilk aylar hastaydım önce 70 sonra 140 çıktı. İkisndede antibiyotik kullandım 29 a düştü sonra rutinlerde hep 14 çıktı. İdrarda da haff lökosit çıkınca yine antibiyotik verdıler 2 kez antibiyotik daha kulnndim hatta 10 gün geçti üzerinden daha. Bugün acilde vücut kaşıntım var diye kan vermek istedim. Enfeksiyon a dâir bi şikayetim yok hasta değilim ama 38 çıkmış cnm sıkıldı kaç kez antibiyotik alıcam. İdrar tahlli henz çikmamış sonra gel öyle değerlndirelim dedi. Kaç saat oldu hala çikmamış eve geldik zâten cuma günü kendi doktoruma göstercm bakalım ne dick