bircan-1411 Merhaba kızlar 16 haftalık hamileyim kokusuz ağrısız yeşilimsi akıntım var doktor Ornisid vajinal tb yazdı bebeğe zarar verir mi diye Endişe ediyorum aranızda kullanan var mı