Kızlar çok şükür dün sabah doğum yaptım sabah 5.30 civarı uyurken suyum geldi biraz ona uyandım sonra Bi duş aldım namaz kılıp yasini Şerif okudum biraz durdum ardından bir daha suyu geldi bu sefer az kanla karışıktı bunun üzerine hemen acile gittik 6.30 gibi doğum haneye aldılar aşırı sancı yoktu ara ara gelip gidiyordu ilk gittiğimde 1 parmak açıklık var dediler nst ye bağladılar ama suyu gelmeye devam ediyordu çok geçmeden 3 4 cm olmuş dediler doktor gelip baktı sancılar güzel ilerliyor dedi aradan biraz daha geçti 5 6 cm dediler biraz daha geçti 9 cm dediler ver hemen doğum başladı sancın çok yoktu ama ebelerin elle muyaneleri beni çok yordu ve dayanamayacak gibi oldum Bi korku geldi bana yapamayacak gibi oldum kendimi çok kastım sonra bebek geliyor dediler kendimi toparlamaya çalıştım ve ıkınmaya başladım bir yandan bebeği itmeye çalışıyorum ama yapamadım sonra ebelerden biri itmeye başladı başının sona geldiğini hissettim 2 3 ıkınmada bebeğim doğdu çok şükür bende biraz fazla dikiş oldu ama çabuk toparlanıyor birde hamile olup idrar yolu enfeksiyonu geçmeyen varsa mutlaka tedavi olsun bende enfeksiyon dan dolayı dikişler zor tuttu birde bebeğime de geçmiş şimdi yeni doğanda tedavi görüyor Rabbim tüm hamile arkadaşlarımıza kolaylık versin ben kendimi çok kastım sizler kasmayın