Gmzebilen Bugün kontrolüm vardı bebeğimin kilosu 1900 boyu da 40 cm sizin nasıl bana az gibi geldi ama doktor normal olduğunu söyledi
Gizem-eruzun 33 haftalikken gitmedim doktora 35 haftalik gittim 2.900 gr di simdi 36 hactalik olduk cuma gidicez kac oldu bilmiyorun🤷♀️
Gizem-eruzun Gmzebilen doktor haftasina gore biraz fazla kilosu dedi boyuda ayni sekilde biraz uzun dedi nasil olucak bilmiyorum 🤷♀️
Ada022 Gmzebilen bana da da işte 200 gram fazla diyet yap bile dedi bebek almış kilo bence doktorunuz normal dediyse iyidir
Ada022 Gmzebilen galiba canım ama doktor değiştirdim kilo fazla deyip sezeryana yönlendiriyor gibi geldi bana 🤭
Nur001 32+6da 1800 dü 35+6 da 2200 geldik doktorumuz az dedi ama yapacak bişey yok bazı bebişler minyon oluyor önemli olan orantılı olması gelişim geriliği olmaması
Aaysenurd_ Gmzebilen 33+0 da gittim yani dün. 2250 kg dedi. Kafa çapı azıcık büyük çıktı 10 cm geçerse normal doğum olamayabilirmiş öyle söyledi doktorumuz Şuan 8.5 cm. Bakalım bekliyoruz biz de. İnşallah sağlıkla alırız bebeklerimizi kucağımıza ☺️
Bsrekz 32+1 de gittim 1878 di bence kilosu doktorunda dediği gibi normal. Hem kilolu olması iyi bişey değil normal doğum isteyen için.