Cennet2234 Kızlar ! Kulandığnız en güzel çatlak kremi neydi yada nedir ? Ve hangi zaman kullanmaya başladınız önerilerinizi bekliyorum 🥰
Tugbazdmr Cennet2234 lierac kullanıyorum sadece göbeğime sürmek gibi bir aptallık yaptık göğüslerim simit bölgem harita gibi göbeğimde bir tane yok 32+0
Gkee Cennet2234 lierac kullandim ilk zamanlar 6. Ayimdan sonra kullanmadim suan 38 haftaligim tam sürmedigin halde kalçam çatladi bi göbek ve göğüslerimde hic birsey yok😁