Kullandığınız kortizona bağlı ve sürdüğünüz yere ben atopik dermatit geçirdim ve hafif kortizonlu ilaçların sıkıntı olmayacağını söyledi doktorum ama cildiye yazarken beni tedirgin etti kadın doğum doktorum sorun olmaz dedi boyun bölgemde kullanmıştım siz yinede doktorunuza danışın bazı kremler yüksek içerikli olabiliyor