Ezila Merhaba anneler 37. Haftadayiz ve bugünkü doktor kontrolünde nst çekildi ve doktor bebegin kalp atımını beğenmedi iki defa nst çekildi ilk defa duydum sizde böyle birsey duydunuz mu başınıza geldimi ?
Edolili Ezila kızımda öyle dedi devlet hastenesi acile gitmiştik, aynı gün özele gittim sıkıntı yok dediler yani ikinci bi doktor görüşü alın bazı doktorlar fazla korkutuyolar
MyBabyy_ Ezila bazen nst bağlıyken bebek yer değiştiriyor kalp atışındada aksaklık oluyo canım benim geçen öğleyle oldu 2. De normal çıktı
Sukran63 Ezila benimde öyle oldu günde 2 kere nst yapıldı iki gün sonra tekrar düzeldi bol su için nstde kalp atımı düşük çıkınca ebeler bana su veriyordu gercektende az su içmiştim o gün sonra düzeldi arada oluyor öyle