Asilim canım ben de gittim Beylikdüzü devlete ama memnun kalmadim maalesef. Keşke daha ilgili olsalarda biz de devleti tercih edebilsek insanın yüzüne bile bakmıyorlar neden geldin gibi bir tavırları var doktorların. Ben büyükçekmece devlete gidiyorum 24 haftalık hamileyim neredeyse tüm doktorlarına gittim eğer oraya gidersen daha memnun kalırsın diye düşünüyorum. ama doğum için özele geçeceğim yine de