Kızlar ağır bi enfeksiyon problemi yaşıyorum sıra çok zor buldum önümüzdeki haftaya gidicem inşallah ama rahmimde inanılmaz yanma kaşıntı ve şişme var özellikle ilk doğumda atılan dikiş yerinde kabarcık oluştu başına gelen var mı böyle bi durum bu durum normal doğumu etkiler mi kafam allak bullak oldu 1 haftadır doktorunuz nasıl ilerledi başına gelen olduysa tabi bide aynı zamanda sağlık ocağında test yapıldı idrarda +3 protein çıktı 😔