Gamze093 aynı durumu yaşıyorum bende. Şuan 28. Haftadayız 23de suyu fazla dedi doktor. Şeker yüklemesi yaptık şeker çıkmadı. Bebek haftasına göre 2 hafta iri, bu sebeple olabilirmiş. Yapacak bir şey yok bu şekilde devam ediyoruz. Önce sıkı takip gerekir on günde bir görüşelim demişti doktor. Son kontrolde suyu aynı derecede fazla gittikçe artmadığı için bi sorun yok bir ay sonra görüşelim dedi. Benim de kafam karışık 😶