Merhabalar, ben düşük tehlikesi nedeniyle bu iğneyi yaptırmıştım ve bir sorun yaşamadım. Şu an 29. haftamdayım 2. kez oldum dün akşam. Sabahtan beri aşırı bulantı ve kusma sorunu yaşıyorum. Daha önce olduğum için yan etkisi değildir diye düşündüm ama mide bulantım da birkaç aydır hiç olmuyordu. Acile gidip gitmemek konusunda kararsız kaldım biraz daha beklemeyi düşünüyorum bebeğim hareketli çünkü o konuda bir şüphem yok. İğne sonrası böyle bir sorun yaşayan oldu mu? ya da mide bulantıları 2. trimesterda olmayıp 3. de tekrarlayan?