Nurr_00 Merhaba hanımlar iki erkek den sonra kız çocuğuna hamileyim ve isim arayışındayım lütfen bana isim önerisinde bulunur musunuz? Eşim helen diyor ben de başka isim bulmasam onu koyacağız gibi 😁 sizden ricam lütfen isim önerin ☺️
Gumus25 Nurr_00 gökçe, beren, rüya, ırmak, mercan beğendiğim isimler. Biz Aysima koymaya karar verdik 😊
Nurr_00 Edaozkan Ela güzel bir isim ve gördüğüm bütün elalar güzel naif ve kibar olur, bizde Ela çok var o yüzden onu eledim yoksa Ela Nur koymak isterdim 😊
Sumeyra76 Nurr_00 efnan da güzel isim birde Mihrimah benim kızım olursa ya efnan yada Mihrimah koyucam
M-Y2020 Nurr_00 Kızım olacak daha karar veremedim Elif Nas Ela Nur Asel Dilvin Hazan Hazal Esila Eleysa Aysima Serra Berra
Eminecakirkoca Allah nasip ederse 13 gün sonra elime alacağım ve kızıma Ekin ismini koymaya karar verdik