Aysnrcll ben hamile kalmadan önce ekolde mehmet ali yuceye gitmiştim ama çok suratsiz ve negatif bir doktor onu bıraktım o yüzden.özel trakya da asuman hanıma da gitmiştim yine hamile degildim ilgiliydi.suan hamileyim ve özel trakya da yasemin hanıma çıktım,6. haftada kanamam olmuştu haftasonu ve tesadüfen o vardi çok ilgilendi gayet guleryuzlu ve pozitif enerjik bir doktor.suan 12.haftadayim yine ona gittim geçen hafta çok güzel ilgilendi.tip fakültesini asla tavsiye etmiyorum.ben gittim ve azarlar gibi konusmalar ve asiri ilgisizlik vardi ve doktor 2dk bakti karnımdan gecti ve alel acele benim kalkmami cok yogun olduklarini söylediler.soru bile soramadim doktor once beni dinleyeceksin diye beni azarladi sonrada sormama musaade etmedi bile.disari cikti gitti.özel hocalar haric tabi onlara çıkmadım mutlaka ilgililerdir.birde devlet hastanesinde fatih keskine çıktım gayet memnun kaldım.tıp fakültesinde hocalar hariç kadın doğuma aklı olan gitmesin.