Ebraz boyum 176 canm oyuzden kilomu söyleyince genelde herkes şaşırıyor 🤣🤣🤣 bende 90 demiyorum artık 80 diyorum nabim beyaz yalan 🤣🤣 forumda anasayfa da sol üstte 3 çizgi var ona tıkla resim yükle de sonra yükle linki kopyala buraya yorum kısmına yapıştır