Bol bol şu iç 2 doğum yaptım 0 çatlak ama genetik olduğunu düşünüyorum ilk hamilelikte hiç bişey kullanmadıgım halde catlamadkm 2. Doğumumu 16 gün oldu yapalı bebek yagı sürüyordum aklıma geldikçe yine çatlamadım kaşımamaya dikkat et bide gerçi çatlayacagı varsa çatlıyor