Dilan-Bayat Arkadaşlar merhaba reglime 3 gün var bugün test yaptım ama çok silik çıktı. Bu testte gebelik olabilir mi?
tatlisbirkiz Dilan-Bayat evet bende görüyorum canım bir kaç gün tekrar test yapıp koyulaşma oluyor mu diye bak istersen sonrasında da en garantisi kan testi vermek. Hayırlısı olsun 💞
gmzmry34 Büyük ihtimalle gebelik var kan testi verirsen daha net sonuç alırsın. Bende 3 gün önce yapmıstım silikti ama daha netti
Meryeminannesi20 Dilan-Bayat 3 gün sonra tekrar yapın kaset test alabilirseniz kaset test alın, hamilelik var gibi