Kızlar benim yengemin plesantası rahime yapışmış ve bu onun 4ncu sezeryanı doktor doğumun riskli demiş doğum anında çok kan kaybı olabilir demiş ve anne bebek hayatı riske girer demiş ve çok korkuyor ağlıyor birde yengemin ilaca karşı alerjisi var en son ki sezeyan doğumda kalbi durmuş kendine getirmişler şimdi ise hem plesanta yapışıklığı hem bu ilaca karsi alerji riski var daha önce böyle birseyle karşılaşmış yada tanık olmuş birileri oldu mu hiç olduysa paylaşabilir misiniz rica etsem