Anonim3447 Pelpel dün devlet hastanesi doktorum 41.haftada suni sancıyla da doğum olmazsa sezeryana alıyoruz dedi
minikoannesi123 İlk dogumlarda genelde 39 tercih ediliyor, benim 39+3′te alındı, ilerleyen doğumlarda 38-39 arasi
Pelpel İlk sezeryanım olacak nst de sancı çıkıyor bende 39 bekleme taraftarıyım ama doktor hem sancı çıkıyor hem de karnın sertleşmiş dedi