Seyma_ Merhaba güzel hamisler. Öncelikle hamile oldgumu bilmeden çok fazla antibiyotik ve alerji ilacı kullanmstm. Üstne üstlük 5 haftalık hamileyken konya mardin diyarbakır 4gün sürekli yollardaydım. Ögrendim günlerce agladm bebegime ilaclarn etkisi olur mu die. Sonra rahatladık hersey yolunda grmeye basladıkca.38 hafta boyunca idrar yolu enfeksiyonuyla,kum dökmeyle,diş eti sorunlarıyl ve gebelik sekeryle ugrastım. 35ten sonra basladı dogum korkusu. İstanbul dogum akademisinin dogum egitimlerine katıldım kendimi her yönden normale odakladım. Ta ki catı muayenesine kadar. Catı muayenesi zor degil gercekten ama rahat olmak cok önemli. Ben rahat bir insan degilim. Ben doktorum catı muayenesi yaparken kasıldm ve izin vermedm. Yırtılmam cok olur die catıya bakamadgmz ve pskolojik olarak hazırlanamadıgm icin doktorm sezeryanı uygun gördü. Sonraaa basladı ameliyat korkusu. Beni canlı canlı kesecekler ya hssedersem bak forumda yazmıslar hissetmisler ne yapcam die agladım tam 3gün. Doktorum iyi bir doktor ona güveniyordm ama ne de olsa ameliyat. Esimi de almadılar doguma. Sonra dogum günü geldi 21 Kasım. Ben hastaneye 10 da giris yaptm saat 12.20de beni hasta bakıcılar aldı ameliyathaneye indirdiler. Tabiki aglayarak indim. Doktorum karsıladı beni. Ben de inanılmaz bir sogukkanlılık basladı. Ameliyat basladı. Anestezi doktoru sakince yapcaklarını anlattı. O ne derse uydum. Ekip sahane sakindi. Bende hep dua ettim. Aileme dua isteyen bebek isteyen herkese.Hicbirsey hissetmedim. Sonda uyustuktan snra takılmıs. Takılmıs diyorum hissetmedim. İgneyi hissetmedim kestiklerini hissetmedim. Hatta karnına braz bastırcaklar korkma dedi basımdaki tekniker hissetmedim. Evladım cıkmıstı sesini duydum gözlermi kapadım actım besmeleyle evladım gelmisti. Ya fettah,ayetel kursi ve rabbi yassir devamlı okudum. Oglusumu esime teslm etmeye götürdüler. Ameliyat btti bende hafif bir titreme basladı. Söyledm ısıtmak icin bisey koydular. Ameliyatta ne hssettiysem söyledim basımdaki teknikere o da ona göre igne yaptı mesela bulantım var ddm. Hatta bi ara btmedi mi daha dikecekler mi dedim. Cıkısta esim ve yakın bir arkadasm beni bekliyormus odaya götürdüler.Odamdaydım ailem esim bebegim. Ayaklarınız bi süre beton dökülmüs gibi. Sonra yürüme faslı. Evet braz zorlandm kalkarken esimin omzuna dolanıp ona verdm agrlıgımı önce bacaklarmı actm. Sonra acı oluyor yalan söylemeyim. Ama o kadar cok normal dogum isteyip sezeryan olunca kalkacaksın hemen toparlayacaksn diye gaza getirdim kendimi. Sabaha kadar yürümeye calstm. Gaz cıkarma faslı önemliymis sabaha karsı anca oldu. Evime geldim ertesi gün basladı duygusallık ya toparlanamazsam ya dikislerime bsey olursa die aglamalar. Ama dedikleri gibi zamanla geciyormus.5.günümüz oldu cok sükür hergün daha iyi oluyor. Bıcak kesigi sonucta elimize igne batsa acısı oluyor unutmayın. Eger yapabiliyorsanız normal dogurun cok güzel bi histir eminim. Ama sezeryanı da kötülemeyin.dogumun amacı saglıklı anne saglıklı bebek. Cooook uzattım. 9ayın özeti su hastalanabilirsiniz kötü günler gecirebilirsiniz ama inanın geciyor bende gecmicek sandım. Dogumda gecti ,sonrası da gececek insallah. Karnınızdaki tekmelerin,hıçkırıkların kıymetini bilin. dogum anının kıymetni bilin benim gibi sürekli aglamayın. Tabi bunları yazarkende aglıyorum. Ah logusalık.🤦♀️ Oglusum 2900-3100 bekleniyordu 3420dogdu Adı Çınar Ege oldu .Rabbim saglıklı huzurlu hayırlı bir ömür verir insallah.
Nnazli1996 Seyma_ içimi ferahlattin iyiki yazdın allahim anali babalı buyutsun rabbim uzun ömürler versin
reinamm Seyma_ hayırlk uğurlu olsun sağlıkla büyütürsünüz inşallah😇 sırf korkunuzu dile getirdiniz diye sezeryanı uygum gören doktora kıl oldum şahsen🙄 yine de hiçbirşey bebeklerimizden önemli değil😍❤️
Bebegimvebiz Rabbim analı babalı büyütsün inşallah 🙏 çaktırmıyorum kimseye ama benimde var korkularım. Eminim geçip gidecektir 😩 bakalım bizi nasıl bir hikaye bekliyor 😍💕
MamaB Sağlıkla büyüsün bebeğiniz 💕 doğum şeklinin ne olduğu değil anne ve bebeğin sağlığı en önlemlisi kesinlikle 🙋🏼♀️