Seclyvs Kızlar 23 haftalık hamileyim geçen hafta idrar da bakteri 4 çıktı CRP 17 antibiyotik kullandım testi tekrar ettim değerler yükselmiş daha çok idrar 17 olmuş CRP 22 çok endişeliyim doktorum enfeksiyon doktoruna yönlendirdi dizinde böyle yüksek olup sonuç aldınız mı
alcang Seclyvs benim 58 59 lardaydı. Antibiyotik serum tedavisiyle düzeldi sürekli kontrol ediliyor şuan. Kaç haftalıksın?
Seclyvs alcang 23 hafta 3 günlüğüm yatış mı vermişti doktorun ben geçen sene 16 haftalık bebeğimi kaybettim aniden suyum gelmişti ve enfeksiyon 16 çıkmıştı ozaman şimdi o yüzden çok korkuyorum Yine aynısı olur diye
Ekut alcang merhaba ben hemsireyim kac lokosit oldugu onemli, bir de protein eser oldugu icin ben bu sonuc kendimde olsa tekrar ederdim. Degisebilir cunku sonuc cok arada kalmis. Bol su icerek lokositi negatife cevirebirsiniz bile