dlk_2465 Merhaba bayanlar daha doğuma 5 hafta var doktorum normal doğum diyor ben normal doğumdan korkuyorum biraz,sizce sezeryan mı olmalıyım normal doğum mu ? Tercümelerinizi paylaşır mısınız ne yapmam gerektiğini bilmiyorum 😳
birannis_ dlk_2465 bence normal doğum ben ilk doğumumu spnial normal doğum yaptım ağrısız sancısız çokta kolay ve rahat bir doğum yaptım ne kadar toparlanması kolay olsada sezaryen sonuçta bıçak yarası ameliyat yani bence durumunuz normal doğuma müsaitse sezaryen en son tercih olmalı
elif-asil dlk_2465 yani bence hayırlısı diyip bekleyin normal se herşey müdahale etmeye gerek var mı saglıkla gelsin… Normalde prıblem olır ya da siz istersnz sezeryana dönüyor zaten… Doğum şekline siz değil bebek ve sglık karr veriyo
Daisy0000 dlk_2465 Bebeğim makat olduğu için sezaryen oldum.İmkan olsaydı normal isterdim.Sezaryen ameliyat anında kolay ama sonrasında felaket..
Zeynepikranur dlk_2465 doktorunuz aksi bir şey demediği sürece normal olun derim bence korkulacak birşey yok öyle adapte etmeyin kendinizi bebişine kavuşunca tüm derdi sıkıntıyı çektiği acıyı unutuyor insan☺
Rmysa4161 Doktorunda normal diyorsa normal yap derim korkulacak bişey yok bence sıkıntı yapma korkularının üstüne git
Rmysa4161 Bende 1 ay sonra yapicam normal istiyorum inşallah bı aksilik olmazsa ikisindende korkmuyorum korkulcak bişey yok çünkü bebeğini kucağına alınca unutucaksin öyle düşün b n kendimi hep o şekilde motive ediyorum