Kelebek1 hamilelerin ilaçlarını genellikle kadın doğum düzenlediği için yönlendiriyorlar. Benim tiroitlerimde sıkıntı çıktı kadın doğum yönlendirdi. İdrarda çıktı Kum döküyorum mesela kadın doğuma yönlendirdi. Et yemediğim için b12 eksikliği var kadın doğum ilaç verirse verir vermezse biz veremeyiz diyo yani onların müfehaşe şansı olmuyor