2512tugbaclk Geçen hafta kesem 7mm di bu hafta kesem 17mm ama bebek yok dedi alttan bakmak istedi göremediği için baktırmadım başına gelen varmı 5+6 haftalığız
Tup-brey81 2512tugbaclk 5 haftalıkken bizimde ultrason ile gözükmedi erken diye alttan da istemedik sonraki hafta gittiğimizde gene ultrason ile görünmedi alttan baktı o zaman gördü bence sende alttan baktırabilirsin garanti oluyor
Yareneylul 2512tugbaclk benimde öyleydi 7 nci haftada gördük kese güzel büyümüş dert etme canım bende çok stres yapmıştım
Birmucize17 2512tugbaclk alttan bakmıs olsaydı oluşum başladığını görürdü benim de o haftada karından görülmedi alttan baktığında görmüştü
SevvaallEr Daha erkek ondan 6+6 da gorunduk bizde o 2 gün bıle o kadar farkedıyor kii ınanamazsın o yuzdem sıkma canını 7. Haftanı bekle hem kalp atısınıda guzel alırsın rahatşarsın 😊
Ask-bebegim 2512tugbaclk ama daha çok küçük normal bence bizde 5+4 keseyi görmüştük 6+3 kalp atışı duymuştuk acele etmeyin alttan muayene etmişti öyle dinlemiştik.
2512tugbaclk Ask-bebegim evet alttan bana da istedi ben kabul etmedim umarım haftaya herşey güzel olur
user56 2512tugbaclk neden alttan baktırmadınız tıbbı açıdan bebeği olumsuz etkilecek herhanhi bir durum olmuyor olsa zaten doktorlar onu göze almaz