Merhaba biraz uzun olucak ama fikrinize ihtiyacım var, 14+4 haftalık hamileyken kontrole gittigimde bebegim de hicbir sıkıntı sorun yoktu, 17+4de tekrar kontrole gittim 4 lü tarama testi için ve doktor bebegin sol beyninde kist 2 kalp odacıgında parlaklık oldugunu down sendromlu oldugunu ifade etti. İki secenek sundu ya amiyosentez sıvısı alalım yada kolundan kan alıp Amerikaya göndercez ama kan aldırmanı istiyorum amiyosentez boş cıkıyor dedi biz cocugumuzun sağlıgı icin kabul ettik bi firma bu işi yapıyor 380 ve 420 dolar dedi