Newheart valla canım ben düşünüyorum. Çünkü herkesin hamileliği ve sonrası herkes için aynı değil. Kimse kiloyu umursamaz başka şeyi takar kimisi kilosunu umursar umursar... vsss sütten ağzı yanan yoğurtu üfleyerek yermiş ya hani her işte öyle... Herkesin kilo yüzünden bir takıntısı olmasının nedenleri de var. Bebeklerimiz tabiki de önemli. Ama tecrübesiz bir anneysen, ilk doğum ve Doğumdan sonra karşılaşacakların hem seni yıpratabilir hem de bebeğin ile sağlıklı bir iletişim kuramazsın. Ben şahsen hamilelikte karşıyım aşırı kiloya. Doğumdan sonra kilolarla uğraşmak yerine bebeğimle geçiririm o zamanı daha iyi. Hamileler kilo almamaya uğraşıyor yada çabalıyor diye bebeklerini düşünmedikleri ve sevmedikleri anlamına gelmiyor. Lütfen böyle bir izlenim bırakmayın insanlarda.. Sevgiler...