selingnyy Birimle görüştüğümde açıkçası fiyatı sabitlemek istedik biz. Çünkü bebiş makat gelişli dönmeye niyetide yok 😂 Ödeyelim kafasındaydık ancak yeni prosedüre göre işlemler bittikten, hastaneden çıkarken sonra ödemeye yapılacağı söylendi 🤪 Geçen cuma konuştuk. Şuan fiyatımız 15 bin dedi. Zam evet bekleniyor ama tam tarihi yok dedi yarında gelebilir Ağustos sonuda gelebilir dedi. 15 ila 20 bin arası olacak fiyatımız dedi. Hem normal hem sezeryan için aynı fiyatmış. İşte tek kişilik oda, doğum fotoğrafçısı oda süsleme vs içeren doğum paketinden bahsetti. Bakalım 🙈 Ne kadar oldu ?