Kızlar 15 haftaya girdim ama göbeğim sadece yemek yiyince akşama doğru az şişiyor , diğer internettekine bakıyorum 11-12 haftada baya belirgin göbekleri var 🫠Doktorum ilk hamilelikte ilk başlarda gözükmüyor normal dedi 🥹Bir de hiç kilo almadım sanırım şimdilik bu normal çünkü bebiş daha çok küçük 100 küsür gram