GizeemArslaann Kızlar selam. 13+4 haftalık hamileyim ve inanılmaz bir gaz ve kabızlık problemi yaşıyorum. Karnım sanki 6 aylık gibi şişti, kasığıma vuruyo ağrısı. Ben bu gaz ve kabızlık probleminden nasıl kurtulabilirim 😢 (kayısı bile işe yaramıyor)
Sagliklagelkucugum GizeemArslaann o haftalarda ben de öyleydim. Günde 20dk yürüyüş bi de 3-4litre su içmeni öneririm
Masal-10 GizeemArslaann Miden bulanmazsa sabah uyanır uyanmaz 1 litre su içmeye çalış benim öyle geçti düzenli içince sabah ilk işim büyük tuvalete koşmak oluyor
GizeemArslaann Ya doktorum bana da magnezyum verdi ama içtiğim an midem bulanıyo. Sanırım zorla da olsa içmem gerekiyor 😢😢😢