ArzuAslan06 merhaba geçmiş olsun canım öncelikle akıl vermek için değilde her gebelik farklı oluyor muhakkak içinin rahatlaması için post açmışsındır ondan da eminim ama dediğim gibi şimdi birisi gelir aynı şeyi yaşamıştım sorun olmamıştı der için rahatlar bi nebze ama belki Allah korusun senin ki farklıdır en iyisi doktoruna sor yada acile bi görün istersen 🙏🏻🥰 yanlış anlama lütfen🤍