Nur-0101 Arkadaşlar merhaba ben 20 haftalık gebeyim bi kaç gündür sol tarafımda sanki daha çok sertlik var bebek o tarafta gibi de sizce normalmi cuma günü doktora gideceğim zaten ama sizede sormak istedim
Hnd3535 Nur-0101 bebek toplanmadı bazen iyi olmayabilir kasılma gibi mi sancı gibi mi? Takip edin sık oluyorsa doktora gidin mutlaka bnde bu haftalarda hareket ediyor sanıyordum ama meğer doğum başlamış
Nur-0101 Tusse18 Peki birşey daha sorcam nasıl hareketlimi bebeğiniz güçlü tekmeler atıyor mu şahsen bizde çık güçlü yok daha birde ikinci gebelik ama ilkini doğumda kaybettim
Tusse18 Nur-0101 çok üzüldüm başınız sağolsun 🥺 daha dün hissetmeye başladım ilk defa 19+6 yız seyirmeden biraz daha güçlüydü ya ayak ya eli diye düşündüm ben,bugün henüz hareket yok
Ocak_123 Ben 16. Haftadan beri hissediyorum bugün 20 haftalık olduk benim de bazen sertlik oluyor sonra geçiyor bence normal