Kızlar çok az göğüs hassasiyeti vardı, midem yemek yemeyince böyle tuhaf oluyordu 2 lokma yiyince geçiyordu, beyaz akinti geliyordu azaldi gibi eskisi gibi yogun degil . Şuan ne bulantı, ne kasik ağrısı, ne göğüs hassasiyeti hiçbir şey yok özellikle bugün… randevuya daha 5 gün var içim bi huzursuz oldu canım sıkıldı. Bu haftalarda belirtisi olmayıp gittiginizde kalp atışını duydunuz mu hersey yolunda mıydı? Yarın 8 hafta oluyor